Post by dainoconschondres on Mar 8, 2022 21:36:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Mario Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Mario Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch alla ▞▞▞
▞▞▞ Super Mario Run 2022 version ▞▞▞
Ett riktigt bra spel som är väldigt beroendeframkallande på ett positivt sätt. Bara ett engångsköp, för att få hela spelet och allt dess innehåll, och det är ingenting jämfört med alla andra spel där ute som säger att det är FTP men du måste betala mycket om du vill avancera någonstans i dem. Så det här är bättre på något sätt. Om du köper hela spelet kommer det att hålla dig sysselsatt länge och du får mycket bra innehåll. Du kommer inte bli besviken om du köper detta spel. Det var jag inte. Jag kan bara inte få nog av det.
Hur mycket jag än älskar det här spelet är det enda problemet jag har med det att du måste betala riktiga pengar för att låsa upp alla världar
Det är ok. Inget galet. Begränsat antal nivåer, alla upprepar i princip varandra. Jag är lite lat
Jag kommer att kritisera körmekanikern här för att det förstörde spelet. Speciellt för specialmyntuppdragen (inte valfritt men bra för ett relativt kort spel). Du missar en och du måste starta om hela nivån eftersom du inte kan gå tillbaka. Precis som att ha ett tryck för varje drag. Det fungerar inte bra. Så många gånger gör Mario ett drag som jag inte ville eller förutsåg. Att ha knappkontroller för åtminstone hopp/snurr-draget skulle redan ha löst så många problem på egen hand.
Det är väldigt roligt men jag gillar inte då jag måste köpa alla 6 World och hoppa över tiden i remix 10.
Det faktum att du behöver betala för resten av nivåerna är försvårande. Som, vi vill bara spela spelet. Och i det här fallet är det (bokstavligen) lönt att vinna.
Man behöver betala pengar för att fortsätta spelet. Snälla gör att det inte behöver pengar för att fortsätta.
Goodyear 2021 lol ____ ♡♡.◇◇<><><> Bra spel
Det finns hinder men det kommer inte att slå mig
Kul spel men som trots nostalgin inte är värt 109kr för min del. Jag förstår att det ligger väldigt mycket tid och arbete bakom ett spel av sådan kvalitet men min plånbok kan hitta många bättre sätt att spendera pengarna på! Tack ändå för en rolig stund på första världen men nu blir det avinstallation för min del!
Nintendo snälla fixa ditt spel det står alltid hitta en plats med bättre anslutning även om jag har 4 barer står det fortfarande problemet och jag bor bredvid tornet i min stad nintendo snälla fixa mitt spel
Super Mario Run Action czb
Super Mario Run Action nfjg
Det är ett super roligt spel
Det var ett väldesignat spel... men en dag bestämde sig spelet för att det inte skulle laddas. Det gjorde mig inte glad. Det var kul att spela så länge det varade. Jag rekommenderar att du inte spelar om du inte har bra erfarenhet av den här typen av saker. Jag hade det här spelet för ett tag sedan, men jag såg det och ville ge det en recension. Jag tittade precis på några av de andra recensionerna, och det är sant att du behöver💸💰💸💰💸💰💸💰 att spela. Hela denna recension förklarar varför jag gav det här spelet ⭐⭐s.
😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚
Du måste betala för det mesta av spelet. Låt oss ha ett gratis spel eller åtminstone göra spelet billigare eftersom de flesta inte har råd! Konceptet att bara springa är väldigt dumt för mig. Du kan inte ens gå baklänges för att få de mynt du behöver. Du kan bara spela 1 värld och sedan måste du betala för resten; vilket är dumt. Åtminstone det enda du har gjort bra i rallyt. Det är anständigt
Tråkigt
Bästa spelet någonsin
Ge bara detta 3 stjärnor eftersom det är lite av ett marknadsföringsschema. Det låter dig ladda ner gratis men när du väl spelar några nivåer tvingar det dig att betala för att fortsätta. De kunde tjäna mycket pengar genom att bara göra valfria köp i appar som de flesta spel men nej, det här spelet kostade 10 dollar. Besviken. När det gäller spel och grafik är det fantastiskt. Så om du kan avvara de 10 dollar, gör det. Vet bara att gå in i det.
Kul men måste ständigt vara uppkopplad och det drar rätt mycket
Först tyckte jag att spelet var roligt men sedan insåg jag att för att spela 75 % av spelet måste du betala 10 spänn. Som vilken rip off bara att spela Mario. Men förutom pay 2 win delen är det kul.
Älskar appen!! Gilla bara inte att spelet tar slut efter att du har spelat alla 6 världarna. De första 2 världarna är gratis men om du vill gå vidare måste du betala. Det kan vara värt det för dig men inte för mig. Jag uppskattade grafiken och lättheten att spela.
Roligt tids fordrivspel. P.s avende o for att a ➕ °. finns inte
Man måste betala 110kr för att låsa upp alla banor efter FÖRSTA världen. Återigen vissa Nintendo att de är det girigaste spel företaget i världen. Ladda inte ned spelet, ni kommer bli besvikna!😠😢
Super Mario Run ஆக்ஷன் socg
Dåligt att man bara kan köra 4 banor sen måste man köpa
BARA 99999 RÖDA SVAMPAR INTE TILLRÄCKLIGT!!!
Ville inte ladda, fortsatte att sparka ut mig, mycket innehåll bakom betalväggar, frös ofta, vid ett tillfälle var halva telefonskärmen grön,
804 6048 felkod. Kan inte spela längre
Stickman Heroes: ยุคสัตว์ประหลาด แอ็กชัน gczw
Underhållande spel, när du kan spela det. Får ständigt fel 804-5100 när du försöker köra spelet. Jag har försökt felsöka, men jag verkar inte hitta en fungerande lösning. Förhoppningsvis är det en bugg de kan fixa.
Varför skulle du göra ett mobilspel gratis men få spelaren att köpa resten av spelet för $9,99? Det är dumt! Det är grejer av EA-typ.
Måste köpa för att kunna köra vidare, men annars jävligt bra👍 köpte spelet och då blev det riktigt bra, d skulle kunna varit lite fler banor, men banorna går ju att köra om tre ggr på olika sätt så d e najs.
Dåligt att det bara är fyra banor tillgängliga för icke betalande spelare.