Post by critformantbulbirs on Mar 6, 2022 23:41:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsat alla ▞▞▞
▞▞▞ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles 2022 version ▞▞▞
Who is? Brain Teaser & Riddles ትርኪምርኪ kgre
det här spelet är väldigt mycket bra jag har mycket av och vill ge det här spelet 5 stjärnor tack😀👌👌👏👏
Det är ett roligt spel men halva tiden är det inte ens vem som är. Dess pussel och ansiktsuttryck mer än vem som är. Åh och lägg till fler nivåer. Jag slog spelet på 2 dagar!!
Roligt gratis spel. Men en annons efter varje nivå är lite överflödig imo. Jag har inget emot annonserna, men det är ganska svårt att njuta av ett spel när de dyker upp. Låt mig åtminstone fastna för ett spel innan jag förväntar mig att jag ska betala för inga annonser. Bruh. Jag hade så höga förhoppningar på den här.
Det är ett okej spel. Du kan inte få några poäng utan att behöva titta på en annons... Alla kan inte se annonser. Annonserna är mitt största problem.
Jag ❤ det här spelet det hjälpte mycket och det är väldigt intressant ❤❤❤💓💛💙💗💗💝🖤💚💜💜💜
En bra app i konceptet, men buggig och full av annonser. Jag är ännu inte villig att köpa den annonsfria versionen eftersom vissa nivåer helt enkelt inte fungerar. Till exempel instruerar nivå 30 spelaren att vända trädmännen på bilden, men jag kan bara vända en av dem. Att knacka mållöst är inte givande.
Njut av gåtan. Men annonserna visar mig bara att jag MÅSTE vänta tills utgångsknappen dyker upp. För att inte tala om att det blir massor av annonser. Loooootttssss av dem och jag, annonserna bara frustrerande. Avinstallera det.
Jag spelar egentligen inte det här spelet, men det är underhållande, hjärntester och roligt. Om jag bara hade det här spelet skulle jag bara...inte gilla det eftersom det är samma sak och samma typ av pussel. Och vad händer om du fastnar och inte kan hitta ett sätt att hoppa över? Inte riktigt för mig...
Fantastiskt spel det fick mig att betygsätta det jag laddade ner för att få pengar från belönat spel??!!!?
Det bästa spelet någonsin och du kommer aldrig att kämpa i skolan när du har det här spelet ♡ jag älskar det. Du bör också ladda ner den och se hur smart du är på att lösa dessa gåtor ♡.
det är knepigt för mig och kanske andra du borde spela det
Riktigt roligt, utmanande spel för att använda din hjärna!
Den bästa appen hittills inga annonser och du behöver inte ens betala för Inga annonser eftersom den redan inte har annonser
den är bra och rolig
Det är väldigt bra för barn. Jag och mina syskon spelar det nästan varje dag. Är mycket utbilda. Därför 5 stjärnor för det. Fortsätt så . Mer spel
Det är trevligt och lärorikt
Who is? Brain Teaser & Riddles ትርኪምርኪ szqp
Ärligt talat, detta är inget dåligt spel! Roliga gåtor, inga reklam! (Jo, jag lade av mitt wifi 😌👌) Jag har precis börjat spela och det känns som HIMLA 💅😏Jag hoppas att detta övertygade folk att spela detta fantastiska spel!
😍
Så roligt! Det här spelet gör att jag måste tänka utanför ramarna - något jag är hemsk på. Men jag ser fram emot att bli bättre på det nu!
jag älskar den
inte för många annonser så det är bra
Ännu ett spel med för många annonser. På mindre än 5 minuter såg jag 3 annonser, och efter den första annonsen varade de andra två längre än den tidigare. Tar bort det roliga med att spela.
Who is? Brain Teaser & Riddles Frågesport mge
Who is? Brain Teaser & Riddles Παιχνίδια γενικών γνώσεων vkln
Det är dåligt och det är irriterande. Det är svårt att flytta föremålet
Annonserna är egentligen inget problem för mig, gåtorna är okej, men kvinnohat, desinformation och "telefoner är dåliga"-mentalitet är omöjlig att ignorera. Detta är ett mobilspel. Ordspråket att "om andra djur äter det och dör är det dåligt för människor" är faktiskt inte sant alls.
Det här är ett superkul spel men det finns ALLT för många annonser som inte går att hoppa över. Även de som kan hoppa över, knappen för att hoppa över dunt) visas inte förrän halvvägs i annonsen, och när du sedan trycker på "hoppa över" går den till en annan annons för samma spel som du inte kan hoppa över. Skulle inte rekommendera.
Bra spel för man får tänka i huvudet.
Det finns så många annonser och det slutar krascha även om det är ett fantastiskt spel att spela och det borde vara offline för mig och mina barn........JA MINA BARN !!!!!(OCH DET ÄR ETT BRA SPEL ATT SPELA ÄVEN FÖR MIG......så var försiktig med spelet hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inget fel på spelet. Det är faktiskt kul. MÄN! Det är fullkomligt nerlusat med reklam! Det är helt absurt!!
Who is? Brain Teaser & Riddles معلوماتی rji
Det finns för många annonser efter varje nivå och bakgrundsmusiken är inte så bra. Men spelet och nivåerna är bra. Jag ger 2 stjärnor eftersom du behöver ändra vissa saker i spelet. Spelet är totalt sett bra
Bra spel, men för många tillägg och alltid sagt snurra hjulet för priset efter varannan omgång. Även kraschar. Om du kan fixa det så skulle vi ha gett minst 4 eller fem 5 stjärnor.
Det är en bra app men det finns så många annonser att jag har spelat in den i 30 minuter eftersom det bara finns 20 minuters annonser, så snälla ta bort annonserna det kommer att bli ett bättre spel, om det inte går att ta bort annonser, åtminstone mindre annonserna där är för mycket irriterande, så snälla koncentrera dig på det tack 😍
Jag gillar det här spelet för mycket. Det är bra men nivåerna är för sämre. Jag har precis spelat det i 2 till 3 dagar och nivåerna blir klara och spelet startas om igen. Jag ber om att lägga till fler nivåer för att spela framåt. Tack 😊
Många annonser, enkla pussel riktade till barn men med lite mer mogna teman. Vissa pussel rör helt enkelt bara fingret på skärmen tills spelet säger att du hittat det du letade efter. Härligt koncept dock
Bra spel men det finns en reklam efter varje nivå som gör det här spelet ospelbart. Om spelet kostade £1,49 för att bli av med annonserna skulle jag betala för det. Men att betala £3 eller mer är väldigt brant för detta. Förlåt men jag måste avinstallera det. Tack
Lost Lands 2 Sarguzasht pak
Kul det är kul
Jag älskade spelet men på något sätt när jag nådde en nivå högre än 156 plötsligt tog de mig tillbaka till nivå 1. Mycket tråkigt. Utöver det. Grymt spel. Även annonsproblemet är löst.
Trött på annonserna, såg dem gång på gång utan någon av fördelarna. Även spelet fortsatte att krascha, totalt slöseri med tid.
Tråkig
Jag älskar det här spelet, det enda är att nivåerna inte är så mycket, försök att lägga till fler nivåer
trevligt men vissa nivåer är riktigt svåra och du kan inte ens titta på en video för ledtrådar
Så jag kom på nivå 28 men det frös, det fungerar inte. Vänligen fixa detta fel. Dessutom behöver du inte så många annonser i ett litet spel. Jag förstår att du behöver dem för betalning men mellan varje nivå! Seriöst! Ta bort några annonser.
Jag löste alla frågor korrekt, jag älskar det och kommer att rekommendera det till kommande barn. vilket fint arbete.
Mycket fler annonser än det faktiska spelet. Det blir också repetitivt (hitta 5 dolda saker). Vissa pussel (särskilt de där du måste flytta föremål) fungerar inte särskilt bra. Sammantaget en dålig upplevelse.
Till många annonser, efter varje "pussel".
Försök att ge gratis tips mindre mängd men minst 10. Det är för irriterande att titta på annonser på alla nivåer varje gång. Avinstallerar hejdå.
Roligt koncept. Spelet förstörs av överdrivna annonser. Annonser är oproportionerliga till spelet. Nivån tar några sekunder att slutföra sedan måste du titta på en 15-30 sekunder lång annons. Avinstallerar.
Allt är bra med spelet
Super bra spel men inte måste lägga till fler levlar så man kan spela längre.